به وب سایت شرکت رایزن حساب خوش آمدید.با رایزن حساب پایدار و سود آور باشید
02122899887 | 09394090383
0

پیاده سازی سیستم جامع سازمانی

پس از انجام عارضه یابی، رویکرد اصلی در پیشنهادات ارائه شده، تعریف فرآیندهای سازمان بصورت یکپارچه می باشد. در بسیاری از سازمان ‌ها بدلیل نبود سیستم های جامع و یکپارچه، بی نظمی های فراوانی مشاهده می شود. از عدم وجود روال های مشخص تا نبود وظایف و مسئولیت ها و نیز نبود هیچ گونه نظارت و کنترل بر عملکردهای سازمانی. شرکت رایزن حساب اعتقاد دارد با طراحی و تدوین روش ها و دستورالعمل ها، این قابلیت را برای سازمان ایجاد می کند که مدیران ارشد بتوانند با تکیه بر سیستم طراحی شده، به نظم سازمانی رسیده و بتوانند سازمان خود را براساس اهداف استراتژیک راهبری کنند. طراحی سیستم جامع سازمانی که تمامی واحدهای سازمانی مانند مالی، منابع انسانی، فروش، تولید، بازاریابی و … را شامل می شود، رویکردی نظام مند را در سازمان ایجاد می کند. شرکت رایزن حساب با تکیه بر دانش و تخصص مشاوران خود و نیز براساس تجربیات خود، جهت دستیابی به یک سیستم جامع در سازمان، پروژه ای با مراحل زیر را طرح ریزی و اجرا می نماید.

الف) تعیین اهداف کلان و خرد

 ب) طراحی چارت سازمانی و سازماندهی نیروهای انسانی

 ج) تدوین و آموزش روش ها و دستورالعمل های کاری با توجه به اهداف

 د) تعریف اقدامات نظارتی و کنترلی در پایش اهداف و فرآیندها

مراحل کاری شرکت رایزن حساب به این صورت است که مشاورین متخصص در هر حوزه، جلسات منظم خود را در بازه های زمانی مشخص با هر واحد برگزار کرده و نتایج بدست آمده را در جلسات داخلی خود، جمع بندی می نماید. براساس نتایج بدست آمده از تحلیل وضعیت سازمان، اقدامات و رویه های پیشنهادی در جلسات بعدی به هر واحد اعلام می گردد. در نتیجه روش های اجرایی و روال های سازمانی مشخص و تدوین می گردند. همچنین شرکت رایزن حساب، در جلسات مشخصی آموزش های لازم را به واحدها ارائه می نماید.

شرکت رایزن حساب براساس نگاه جامع و یکپارچه خود به هر سازمان و براساس تفکر سیستمی، در تمامی مراحل پیاده سازی و اجرا در کنار سازمان شما خواهد بود.

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/rayzanhe/domains/rayzanhesab.com/public_html/wp-content/themes/mweb-digiacademy/templates/mweb_single_layout.php on line 112 Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/rayzanhe/domains/rayzanhesab.com/public_html/wp-content/themes/mweb-digiacademy/templates/mweb_single_layout.php on line 113 Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/rayzanhe/domains/rayzanhesab.com/public_html/wp-content/themes/mweb-digiacademy/templates/mweb_single_layout.php on line 114
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *