به وب سایت شرکت رایزن حساب خوش آمدید.با رایزن حساب پایدار و سود آور باشید
02122899887 | 09394090383
0

نحوه انجام ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی چگونه انجام می شود؟

پس از فعال شدن خدمت ابلاغ الکترونیک، تمامی اوراق مالیاتی در سامانه های سازمان امور مالیاتی کشور برای پرونده های مالیاتی عملکرد، ارزش افزوده، حقوق و تکلیفی و املاک اجاری به صورت خودکار بر روی حساب کاربری شما [ مشاهده از سامانه my.tax.gov.ir  بار گذاری و همزمان پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال خواهد شد.
در این مرحله از طرح ابلاغ الکترونیک، مودی ظرف یک هفته از تاریخ دریافت پیامک مذکور فرصت دارد تا جهت رویت اوراق خود به حساب کاربری مراجعه نماید.
پس از ورود به حساب کاربری، با کلیک بر روی “کارتابل ابلاغ الکترونیک” می توانید لیست اوراق بارگذاری شده در حساب خود را مشاهده کرده و برگه موردنظر خود را انتخاب کنید.
چنانچه ظرف یک هفته به حساب کاربری خود مراجعه نکرده و برگه خود را مشاهده نمایید برگه از “کارتابل ابلاغ الکترونیک” خارج و برای شما قابل مشاهده نخواهد بود، در اینصورت باید منتظر باشید تا برگه به روال دستی به شما ابلاغ شود.
در این مرحله از طرح ابلاغ الکترونیک رویت برگه در حساب کاربری مودی، در حکم ابلاغ محسوب می شود ، بنابراین مهلت های قانونی برای واکنش به اوراق مالیاتی از تاریخ رویت برگه آغار می شود.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *